sobota, 17 lipca 2010

Muffinki z nutellą

Z nieba leje się żar,a ja przy piekarniku,jakby mi było mało hahah.Uwielbiam nutellę. Do tej pory jadłam ją prosto ze słoika;),ale kiedy zobaczyłam ten przepis postanowiłam spróbować.Dzisiejsza propozycja, to pyszne muffinki z nutellą.Lekko chrupiące z wierzchu i miękkie w środku.Polecam!
Składniki na 13 muffinek
* 140 g miękkiego masła
* 3/4 szklanki cukru
* 3 jajka
* pół łyżeczki aromatu waniliowego
* 1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
* 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
* nutella
Masło utrzeć mikserem na puszystą masę. Dodać cukier, aromat wanilii cały czas miksując. Po kolei wbijać jajka,miksowac. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, dodać do masy, zmiksować.

Papilotki wypełnić ciastem ,a na wierzch dać ok.2łyżeczki nutelli.Za pomocą widelca zrobic esy floresy.

Piec 30-35min (do suchego patyczka) w temperaturze 170ºC .Wystudzić na kratce.

2 komentarze:

  1. Z przyjemnością zanurzyłam się w Twoje blogowanie:) Anioły szyjesz przepiękne. Uśmiech na mojej twarzy wywołało zdjęcie z kredensem z wcześniejszego posta - identyczny mebel stoi w mojej piwnicy! Pozbyli się go moi rodzice, a ja z sentymentu przyganęłam. Niestety nie zmieścił się w moim szczupłym aneksie kuchennym, ale czekam na jakiś pomysł, by go wykorzystać i może cos wymyślę. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sunsette-mój kredens też przez wiele lat stał w piwnicy!Mam nadzieje,ze kiedyś zagości w Twojej kuchni na dobre:)Gratuluję pierwszego chleba!wyszedł cudnie!

    OdpowiedzUsuń